1.2.12

Mem0ry Lane...my Luv




I just love him so much....Allah temukan kami (w'pun menggunakan org tgh) & mungkin Allah jua yg menggerakkan hati org tgh tu utk temukan kami...starting 01.01.2008 bermula sebagai kawan..(walaupun pertama kali berjumpa dgn nye aku dah rasa jantung nk terkeluar & loncat2 mcm katak...toing..toing..toing) hehehehehehhe.....
berkawan selama hampir 2 tahun...buat aku mengenali nye.....aku hanya memendam rasa...x kan la perigi terhegeh2 cri timba...perigi kan slalu da simen kt tanah...muhehehehe...
tapi di saat 20.01.2010 aku nak tersedak....dah la msa tu memg tgh makan nasi!! aisehhhh.....senyum dah sampai ke telinga time tu...wpun aku cuba jual mahal..(sbnrnye dah terguris hati b4 that coz mcm aku bertepuk sblh tgn...so aku konon cuba menjauhkan diri x msej dia langsung...maybe itu yg terbaik utk dia...tup tup dpt mesej maut plak! malu rasa diri...)
he accept my luv...yeyyyy!!! (rasa mcm nk loncat2 guling2 hahahahaha)...
so i declare 20.01 will be one of our annivesary date ...(will be a few anniversary to remember..before we are married...kuikuikui) gedix x ayat aku niii.....???
 he is alwiz full of suprise...ade je nk senyap2kan then aku yg lembab & blur ni....memg slalu terkena kejutan buzzzzzzzzzz la....
while i online...tetiba dia buat suprise dia lagi...on 22.01.2011...dia ajak tunang...
whatttttttttt!!!!!!! kali ni memg aku nk pengsan....hahahhahaha...so we kept secret until bulan bape bru org tau...so...memg la excited terlebih (b'coz i'm a woman)..biasa la ader je dugaan...aku ni kan kelam kabut...he alwiz such a calm person...(that's y i luv him..ahakz!!!)
so...after all the gaduh2 happen...so we decided to engage on 05.06.2011....
so tats happen how me be a tunangan Enche' Fazli Mat Doa ....
so a few dates that peristiwa2 happen in our relationship la kunuuuuunnnn... 
01.01.2008 : 1st eyes to eyes
20.01.2010 : declaration through SMS
22.01.2011 : jom TunanG nak?!!
05.06.2011 : our Engagement Day !!!

p/s: baru perasan byk no. 1 dlm date tu??? ermmmmmm..... (^_^)v




0 Geng yg KomeN !!!:

Post a Comment

::Assalammualaikum::
::Sila Komen yeee!!::
::Thanx a lot::